Kisfiunk Bence Alex

Napló kisfiunkról Bence Alexről akit nagyon szeretünk és féltünk.

Bence Alex

Bence Alex

Friss topikok

Kéz a kézben Anyucival és Apucival

2011.06.04. 00:16 - czumbi

Bence változatlan állapotban volt a délután és este folyamán. A légzés számot egy kicsit csökkentették. Nagyon be van dagadba az arca és a szemei. Biztosan nagyon fájhat is neki. Este együtt voltunk bent és egy órán keresztül beszéltünk, dúdoltunk és biztattuk folyamatosan. A szaturáció minimálisan emelkedett ez idő alatt jelezve, Bencénknek tetszik hogy ott vagyunk. A body ami most volt rajta, nem annyira jó, mert nem elöl gombolós. Bekentük a pocakját a hűsítő krémmel, mert nagyon feszült neki ismét. A nővérke szerint volt széklete kétszer is. Vettem egy újabb csomag pelenkát, mert elfogyott. Mielőtt este 7kor elmentünk volna hosszasan puszilgattuk, simogattuk. Andi elment fertőtlenített kis üvegért a tejhez ami pár lépésnyire volt egy pulton. Én is elengedtem a kezét, mert már indulni készültünk. Ahogy kivettem az ujjamat a tenyeréből észre vettem, hogy a kis ujjacskáit ki be zárogatja, keresve az ujjamat. Annyira megható volt. Persze azonnal visszatettem az ujjamat a tenyerébe. Este 9es látogatáskor Andi hasonló élményről számolt be. Beletette egyik ujját Bence tenyerébe.  Ez neki nem volt elég, mert a másik kezén levő ujjait is ki be zárogatta. Keresett engem, de én nem mehettem be hozzá, mert csak anyukák vizitelhetnek abban az órában. Így Andi, hogy megoldja a dolgot a másik kezén levő ujját tette a másik kezébe. Bence megnyugodhatott, mindkét kezét fogta Andi. Nagyon látszik rajta mennyire kötődik Anyucihoz.

Kérem Szent Ritát, Szent Charbelt, Boldog II. János Pál pápát segítsék imáikkal Bence gyógyulását. A Jóistent pedig kérem gyógyítsa meg Bencét. Nagyon sokan szeretik őt, még az egyik nővérke is azt súgta a fülébe: "Szeretlek kicsi Bence". Imádkozom azért, hogy ez a sok gondoskodás, ima, könyörgés meghozza a gyümölcsét, legyen Bence egészséges! Nagyon hálás természete van és csöndesen, alázattal tűri a megpróbáltatásokat. Imádkozzunk továbbra is Bence jobbulásáért !

Szép álmokat, jó éjszakat !

Bence, Andi és Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://bencealex.blog.hu/api/trackback/id/tr152955541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása