Kisfiunk Bence Alex

Napló kisfiunkról Bence Alexről akit nagyon szeretünk és féltünk.

Bence Alex

Bence Alex

Friss topikok

Jól telt az éjszaka és újabb Jelek

2011.05.27. 08:00 - czumbi

Most hívtam az osztályt. Éjszaka nem volt rosszabbodás. Változatlan paraméterek mellett lélegeztetik. Többször volt széklete, így ismét lehet több tejet adni neki. A tegnap megtudtuk, hogy a napokban volt mérve a súlya, elérte az 1940 grammot. Soha nem szoktam felébredni éjszaka, de most felébredtem. Nagyon féltem valami baj van Bencével. Elkezdtem imádkozni a Jóistenhez és Szent Charbelt-hez (köszönjük kedves Együttérző, hogy írtál nekünk róla). Utána ismét elaludtam és volt egy álmom aminek a jelentése számomra az volt, hogy nem adom fel a küzdelmet Bencéért. Küzdeni fogok érte a végsőkig. Úgy tekintünk Rá, mint Isten ajándékára. Egyedül Ő az aki megváltoztathatja a sorsát. Mi nagyon szeretnénk, ha meggyógyulna és velünk maradhatna. Megtört szívvel ugyan elfogadjuk azt is, ha a Jóisten másképp rendelkezik. 

Jelek:
A tegnap két olyan esemény is történt amit nem tudunk megmagyarázni és a Jóisten üzenetének tekintünk. Délelőtt egyenesen a kórház közelében található templomba vezetett utunk. Andi hamarabb ért oda. Letérdelve imádkozott közben potyogtak a könnyei. Miután felállt, meglátta a könnycseppeket a padlón. Mellette, nem ott ahol ő ült, észrevett még egy nagy könnycseppet ami szívalakban rajzolódott ki. Én még akkor nem értem oda. Úgy érezte, nem volt egyedül amikor imádkozott.

Este amikor már itthon voltunk, vacsora után, ettünk egy kis epret. Az egészet megmosva, megtisztítva egy tálba tettük és úgy ettük. Az utolsó darabokat Andinak hagytam. Miután megette mindet, a tálat az asztalra tette és kiment a szobából. Amikor visszajött, megnézte a tálat és meglepetésére még volt benne egy nagy darab eper, egy szív alakú eper. Először azt hitte én tettem oda, de én nem volt honnan odategyem. Akkor azt mondtam neki, ezt most neki kell megenni.

Lehet sokan azt gondolják, mindez csak véletlen. Viszont a tegnap én azt kértem a Jóistentől küldjön nekünk jelet. Számunkra ezek az események azt jelentik, Ő szeret minket. Bármi történjék is, velünk van.

Folytatjuk az imákat Bencéért !

Mindenkit puszil,
Bence, Andi és Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://bencealex.blog.hu/api/trackback/id/tr52935889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evinene 2011.05.27. 15:28:39

Sziasztok!!!

Én is hiszek a jelekben tényleg vannak!!!
Örülök hogy picurkátok valamelyest jobban van és nagyon aranyos a rucija és sapija is..
Szép súlyban van..
/ én sohasem adhattam neki az anyatejem mert nem bírta a lányom gyomra; aztán mire adhattam volna 3hónaposan már elapadt/ az előemésztett pepti juniort sem bírta így az anyatej soha sem került szóba utólag látom jobb is volt csak puffadt 1gramm tápszertől is...1990grammosan vihettem haza 4,5hónaposan...
süti beállítások módosítása