Kisfiunk Bence Alex

Napló kisfiunkról Bence Alexről akit nagyon szeretünk és féltünk.

Bence Alex

Bence Alex

Friss topikok

Ingadozó szaturáció.

2011.06.02. 23:25 - czumbi

Este 6 órás látogatáskor Andi nem jött be velem. 3 órás vizit után hazament, mert nagyon kimerült. Anyu elkísért. A szaturáció alacsony volt, bár nem tűnt Bence nyugtalannak és a bőr színe is normális volt. Jött a doktornő, megvizsgálta. Próbálta kézi lélegeztetéssel növelni a szaturációt, de mintha bebetonozták volna az értékeket. Még kapott egy kis nyugtatőt is, de semmit nem javult a műszer szerint. Végül a nővérke oldotta meg a dolgot. Kicserélte az érzékelőt ami a pulzust és szaturációt méri. Csak zárójelben mondom, amikor beléptem a szaturáció 82 volt és a pulzusa 0. Ami nonszensz. Elsőre kicsit ijjesztő volt nekem, de aztán magamtól is rájöttem, hogy valami nincs rendben a műszerrel / érzékelővel. Úgy látszik egy idő után már nem mérnek pontosan és félrevezető értékeket mutatnak.
Béreltem egy autót, mert szegény Andi már nagyon elfáradt a metrózástól. Este 9re is bementünk, kocsival. Én kint vártam és imádkoztam. legyen egy kis javulás Bence állapotában. Sajnos Andi nem hozott jó híreket. Bencének ismét nagyon alacsony volt a szaturációja és a pulzusa is csökkent. Amikor viszont meghallotta őt, felment 85re a szaturáció és a száját mozgatta (mint aki beszélni akar). A szemét is próbálta kinyitni, de nagyon be van dagadva. Andi elkezdett dúdolni egy dalt mire Bence mindkét kezét megemelte, mintha meg akarta volna őlelni Anyucit. Kérem a Jóistent áldja meg kis Bencénket. Tegye homlokára gyógyító kezét. Nagyon imádkozunk, hogy legyen egy kis javulás. Úgy mint ahogy ma is volt. Minden nap egy pici lépés a gyógyulás felé. Kérem a Jóistent mutassa az utat, mit tegyünk / tehetünk Bence gyógyulása érdekében.

Újból azt kérem és azért imádkozom, legyen egy nyugodt éjszakánk !

Szép álmokat kívánunk !

Bence, Andi és Balázs   

A bejegyzés trackback címe:

https://bencealex.blog.hu/api/trackback/id/tr292953015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eni.H 2011.06.03. 10:09:27

Kedves Andi, Balázs, Bence és nem utolsó sorban kedves Irma néni.
Habár csak 3 hete kaptam meg a blogotok címét, ezúton is köszönöm Irma néni-nek, naponta elolvasom és veletek eggyütt örülök amikor új fejlemények adódnak.
Gondolatban és imádságban veletek vagyok, és hiszem hogy a Jó Isten megsegít benneteket és erőt ad nap-mint-nap.
Sajnálom hogy eddig nem jelentkeztem, de végig olvastam minden eseményt amit ide bejegyeztetek. Utólagos engedélyetekkel a blogot átküldtem egypár Nagyváradi közös barátainknak, Ibi, Tünde, Mária, Hanni és Csongor-nak, bíztos vagyok benne hogy imádkoznak értetek.
Sajnos nem tudtam kivenni hogy mi is lenne a Bence diagnózisa, vagy még azt sem lehet tudni biztosan?, Annyit értettem hogy Bencének agyvérzése volt.
Andi, csak hogy kicit vigasztaljalak, vagy erősítselek benneteket, én agyvérzéssel születtem, ezelőtt 30 valahány éve az orvosok 2 napot jósoltak nekem, és Isten kegyelméből azóta is mindennap a másodnapomat élem.
Nem tudom hogy emlékeztek-é rá hogy Icu-nak állapotos korában derítettek ki a mell rákot, és dönteni-e kellett hogy megtartsa-é a gyereket. Szóval a második kislánya Caroline, a pocakjában volt mikor Kimó-t adtak neki, persze az elején gyengébbet, majd 4 hónapos korában erősebbet. Caroline koraszülöttként jött a világra, 2 1/2 Kg allatt, és sokáig volt inkubátorban. Hála Istennek most jól vannak, mindketten túlélték.
Mindez csak Isten hatalmas szeretete es gondviselése által, amit hiszem hogy rátok is naponta kiáraszt.
Manapság az orvos tudomány is fejlettebb mint azelőtt, lassan csak akad valaki aki kideríti a választ a sok kérdésre.

Amúgy itt Kanadában, minden évben szerveznek egy nagy rendezvényt a rák túlélői tiszteletére és mindnyájunk örömére.
Ha van időtök és kedvetek, a lenti web oldalon megtekinthetitek őket, az idén, ők kerűltek a városunk egyik legolvasottabb újság cím oldalára . Caroline az Icu nyakában volt, mert egy nagy stadiont kellett körűl járni, és elfáradt, de nagyon élvezte a buborékokat.
issuu.com/pmcommunity/docs/lantue20110531
Kívánok nektek sok erőt, kitartást, Bencének pedig felépülést.
És Balázsnak azt kívánom hogy Isten adja meg a lehetőséget hogy állatkertbe vigye majd Bencét, mert tuti élvezni fogják.
Az ÚR áldjon meg benneteket.
Szeretettel Eni.

czumbi 2011.06.06. 08:00:10

@Eni.H: Nem tudom, írtam e már vagy csak akartam. Nagyon köszönjük, hogy onnan a messzi távolból is gondolsz Ránk és imádkozol Bencéért. Ma különösen fontos ez nekünk, mert Bencénk nagyon rosszul van. Imádkozunk érte ! Szeretettel gondolunk Rátok ! Bence, Andi és Balázs
süti beállítások módosítása