Kisfiunk Bence Alex

Napló kisfiunkról Bence Alexről akit nagyon szeretünk és féltünk.

Bence Alex

Bence Alex

Friss topikok

Tekintetünket az égre emeljük és csendben imádkozunk.

2011.06.01. 20:11 - czumbi

Ma reggel bementünk a kórházba. A doki rossz hírekkel fogadott, amít már mi is tudtunk. A liquor nagyon nagy mennyiségben ürült. Nagyon rossz állapotban van Bence kisfiunk. Egész nap a kórházban, a kórház környékén vagy a parkban vagy a templomban imádkoztunk. Este bemegyünk ismét együtt. Mindenkit arra szeretnék kérni, csendben imádkozzatok Bencéért. 

Egy mai napi történet:
A parkban voltam. Egyedül. Leültem egy padra. Nem messze tőlem 2 kiskutya ült a gazdájával. Az egyik egy kis göndör bundájú fekete kutyus észrevett engem ahogy ott ültem, szomorúan. Egyik pillanatban csak azt vettem észre, hogy a kutyus lassú kimért lépésekkel közeledik hozzám, mint aki látja szomorúságom és próbál megvigasztalni. Olyan közel jött hozzám, hogy a kezemmel meg tudtam simogatni a buksiját és a hátát. Beszélgetésbe kezdtünk a gazdival. Kiderült az utcán találta a kutyusokat és befogadta őket. A fekete akinek a bundáját simogattam, úgy hívják: Benji. (Ez volt a mi kutyánk neve, de sajnos elkóborolt) A Jóisten megint úgy gondolta, nem hagy egyedül.

Imádkozunk szüntelen továbbra is !

Mindenkit puszil,
Bence, Andi és Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://bencealex.blog.hu/api/trackback/id/tr912949777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angel5 2011.06.01. 21:07:55

Sziasztok! Hát nagyon sokat gondolok Rátok, mióta sajnos elvesztettem a kisfiamat, Benedeket. Vasárnap emlékeztünk meg a babánkról a templomba és imádkoztam értetek, hogy erővel és szeretettel bírjátok, hisz biztosan nehéz lelkileg is, azon aggódni, hogy mit hoz majd a holnap....Minden nap olvasom a blogotokat, és Veletek együtt élem meg a minden napokat. Imádkozom értetek. Andi

MészárosA 2011.06.01. 22:19:19

Mást nem tudunk kívánni nektek, mint kitartást, és jószerencsét! Nagyon bízunk benne hogy Bence nagy küzdő, és győztesen kerül ki ebből a csatából. A feleségemmel gyakran nézzük a blogot, reméljük legközelebb jobb híreket olvashatunk itt.

bee_01 2011.06.01. 22:34:06

Együtt érzünk, együtt imádkozunk, együtt sírunk veletek. Minden pillanat amit kisfiatokkal osztotok meg a tietek, senki és senki sem veheti el tôletek! Voltak már nehéz pillanatok, megküzdöttetek vele, tudjuk továbbra is harcoltok fiatok drága életéért.
Sok erôt kívánunk nektek! Szeretünk titeket! Bea és Attila és Olga keresztanyu
süti beállítások módosítása