Kisfiunk Bence Alex

Napló kisfiunkról Bence Alexről akit nagyon szeretünk és féltünk.

Bence Alex

Bence Alex

Friss topikok

Közelebbi ismerkedés Bencével

2011.05.14. 11:35 - czumbi

Kedden este megkértem Tamást segítsen bevinni az ajándékokat amiket a cégünk ajánlott fel a Június 4ei Koraszülött Napra. Ezúttal is köszönjük ! Sajnos őt nem engedték be Bencéhez, de az ajtóból vethetett rá egy pillantást. Épp mocorgott és láthatta amint nyújtózkodott egy nagyot.

Csütörtökön, tegnap előtt, egy újabb nagy esemény történt a mi és Bencénk életében, Andi újra ölbe vehette. Anyák napja óta minden nap úgy ment be hozzá, hogy talán ismét megölelheti, de nem lehetett. Azért nem lehetett, mert időközben lekerült a lélegeztető gépről, ami nagy változás, és meg kellett várni, hogy biztosabban vegye a levegőt. Lássák a dokik, most már elég erős a tüdeje. Nagyon jól viselte és jól bírja az önálló lélegzést. A cpap amire most van téve csak oxigént ad neki és figyeli a légzésszámát. Amikor kevesebbszer vesz levegőt figyelmeztet és egy kicsit meg is tudja emelni a nyomást ami elég is neki, hogy ismét jobban vegye a levegőt. Nála még nem alakult ki az a légzési reflex ami biztosítja, hogy "ne felejtsen el" levegőt venni . Ezért van szükség légzésfigyelőre a kisbabáknál, főleg a koraszülötteknél.
Ami a hab a tortán, hogy ugyanaznap amikor Andi ölbe vehette Bencét este nekem is megengedték ugyanezt. Nagyjából fél órát tarthattam a kezemben egy takaróba fektetve. Jobb karommal a buksiját tartottam a bal kezemmel néha simiztam a hátát a takarón keresztül amikor nagyon nyugtalankodott illetve néha finoman megsimogattam vele az arcát.  Bence egy kicsit nyugtalankodott. Sokat mocorgott és néha röviden felsírt. Talán nem tartottam elég ügyesen vagy az első közelebbi ismerkedés még nem keltett benne elég bizalmat. Miközben öleltem beszéltem hozzá, mert a hangomat már jobban ismeri. Reméltem ez majd kicsit megnyugtatja. 
 
Nem kell mondanom, nekem egy nagyon nagy élmény volt ez a röpke félóra. Végre érezhettem őt, minden apró mozdulatát. Hálát adok a Jóistennek és imádkozom legyen még nagyon sok ilyen alkalom.
 
Mindenkit puszilunk,
Bence, Andi és Balázs 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencealex.blog.hu/api/trackback/id/tr582902850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása