Kisfiunk Bence Alex

Napló kisfiunkról Bence Alexről akit nagyon szeretünk és féltünk.

Bence Alex

Bence Alex

Friss topikok

Mélyponton

2011.02.27. 01:14 - czumbi

Andit, ma du. 6 órára visszavittem a korházba. Ahogy minden nap 6-7ig van a látogatási idő. Fél 7kor csörgött a telefon. Andi hívott, mert váratlanul Bence állapota súlyosabbra fordult. Csak annyit értettem, hogy intubálták Bencét és pumpával kellett lélegeztetni. Utólag megtudtam, hogy a szívverése ami mindíg 160 fölött volt most leesett 100-ra. Mivel én nem látogathatom, nem is éreztem, érezhettem miken megy keresztül a kicsi fiam. Visszamentem a korházba, hogy legyek Andi mellett és beszéljek a dokival. A portáról felhívtam az osztályt és a doki azt mondta nemsokára lejön, le is jött hamarosan, hogy beszéljünk. Andi is lejött a portára, hogy együtt legyünk és erősítsük egymást. A doki azt mondta, Bence egyre gyengébb és a mostani állapota egy un. sokk hatás miatt alakult ki. A szervei még mindíg elég éretlenek és előfordulhat hogy egyszerre több szerve is alulműködik ami kiválthat egy ilyen jellegű sokkot. Az ő állapotát még az is nehezíti, hogy az agyvérzés következtében van egy vérömleny a fejében/fején. Most a doki leszívta az alvadékos vért ami nyomta Bence agyát. Emiatt lehetett neki a görcsök is és ez okozhatta ezt a sokkot. Először a bélműködési problémára gondoltam mint kiváltó ok, de a doki szerint ez egyértelműen a korábbi agyvérzés miatt kialakult állapot okozhatta. Azt nem tudom, mennyire sérült Bence agyállománya a doki nem tudott konkrét választ adni csak annyit mondott hogy súlyos. Tekintettel Bence állapotára kivételesen felmehettem hozzá egy rövid látogatás erejéig. Aggódóan követtem a dokit az intenzívre. Andi is jött velünk. Bence baba jobb oldalra fordított fejjel a hátán feküdt. Kezéből, lábából csövek lógtak ki. Nem tudtam sírni, de amúgy is úgy éreztem most Bencének arra van szüksége, hogy erősítsem. Ezért elkezdtem hozzá beszélni. Nagyon sok mindent mondtam neki és úgy próbáltam elmondani, hogy a hangom ne árulja el mit érzek legbelül. Elmondtam mennyire örülök, hogy megint láthatom őt, és mennyire szeretem. Úgy tűnt figyel miközben beszéltem hozzá. Olykor még a szemét is kinyitotta egy kicsit, hogy megnézze ki beszél hozzá. Nagyon szép kék szeme van. Bár tudom a szemszín később fog kialakulni, de ha kék lesz biztos a nagypapáktól örökölte, mert mindketten kék szeműek voltak. Amikor már nem tudtam mit mondani, bemosakodtam és kinyitottam az inkubátor egyik nyílását és az új begyemet beletettem Bence tenyerébe. Kb el is fért benne. Szerintem kicsit meglepődött, mert Andinak sokkal kisebb az új begye és kíváncsiságból egy picit megszorította az újaival. Nagyon örültem neki, hogy reagál nem csak a hangomra, de az érintésemre is. Andi közben dúdolt neki valamit. Mondtam neki, hogy ha elmúlik a járványveszély minden nap megyek hozzá meglátogatni.
Ma este 11kor ismét beszéltem a dokival, ezúttal telefonon, itthonról. Azt mondta most egy kicsit javult Bence állapota a szaturációja is felment 90 fölé. Megbeszéltük Andival, hogy holnap kora reggel, már 6 órára megy Bencéhez és visz neki anyatejet. Még mindíg adnak neki, bár a pocakja fel van puffadva... Remélem az a kis anyatej csak jót tesz neki és segít a bélműködését elindítani.

Kérek mindenkit aki most olvassa a naplót, imádkozzon a Jóistenhez kérve az ő kegyelmét és áldását Bencére.

Köszönöm,

Bence, Andi és Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://bencealex.blog.hu/api/trackback/id/tr302693911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása