Kisfiunk Bence Alex

Napló kisfiunkról Bence Alexről akit nagyon szeretünk és féltünk.

Bence Alex

Bence Alex

Friss topikok

A viharfelhők továbbra sem oszlanak...

2011.02.27. 20:50 - czumbi

Andit bevittem a 6órás látogatásra ami este 7ig tart. Hiába vártam a hívását 7 után. Már nagyon aggodtam, miért nem hív. Felhívtam én. Kiderült a telefonját itthon felejtette...

Mivel az elmult napokban aggasztó híreket kaptunk felhívtam az ügyeletes dokit mondjon valamit kisfiamról. Bence állapota stabil ami a keringést, szívműködést és lélegeztetést jelent. A vér trombocita száma viszont aggasztó mértékben süllyed. Továbbra is kapnia kell trombocita készítményt, vérzékenységre pedig kap vért és plazmát is. Most olvastam, hogy a csontvelő a vérképző funkciót a magzat ötödik hónapjában veszi át. Bence esetében a vérképzés akadályokba ütközik ami lehet az éretlensége miatt vagy, amitől tartunk és sajnos nagyobb a valószínűsége, egy fertőzés miatt lehet. Most széles spektrumú antibiotikumokat kap. Holnap vagy holnap után kontroll vizsgálat lesz, de pontosan nem tudom mit fognak kontroll vizsgálni... A dokik szerint a mája is beteg Bencének. Úgy tudom a májra kap valamilyen májvédő gyógyszert. Elképzelhető, hogy még a terhesség alatt megfertőződhetett a doki szerint, ami könnyen elképzelhető sajnos a lepény állapota miatt.

Most néztem meg a TV2 napló riportját az interneten a koraszülött kisbabáról. Igazat adok az anyukának aki végig a kisfia mellett volt 5 hosszú hónapig. Aki azt mondta, a legnehezebb volt elviselni a tehetetlenséget. Most én is ezt érzem, hogy tehetetlen vagyok... Csak sodródom az eseményekkel anélkül, hogy bármit tehetnék, pedig tennék én...Mindent megtennék, hogy kisfiunk jobban legyen. Illetve egy dolog amit tehetek,  imádkozom.

Imádkozom azért, hogy legyen meg a Jóisten akarata és bármi legyen is az, mi azt fogadjuk el, viseljük el alázattal. Vigyük a ránk bízott terheket amíg Ő ezt jónak látja.

Köszönjük  a folyamatosan érkező bátorító üzeneteket, gondolatokat rokonoktól, ismerősöktől és minden fele-barátunktól akik lélekben velünk vannak, velünk együtt imádkoznak.

...De a felhők felett mindíg kék az ég és süt a nap !

Hálás Köszönettel,
Bence, Andi és Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://bencealex.blog.hu/api/trackback/id/tr82695903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása